вівторок, 25 жовтня 2016 р.

6 клас

http://alla-moroz.ucoz.com
Календарне планування уроків біологія 6 клас
(70 годин – 2 години на тижденьіз них 6 годин – резервних)
Складено згідно навчальної програми «Біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» Затвердженї Міністерством освіти і науки України наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06 2012 р. № 664 «Про затвердження навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня»
К-ть
годин
у темі
п/п
уроку
Тема уроку
Лабораторні,практичні роботи, дослідницькі практикуми
Домашнє завдання
Дата проведення уроку
Для
нотаток
4

Вступ.




1
1
Біологія – наука про життя.

Опрацювати § стор.


2
2
Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.

Опрацювати § стор.


3
3
Основні властивості живого.

Опрацювати § стор.


4
4
Різноманітність життя (на прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.

Опрацювати § стор.


10

Тема 1. Клітина




1
5
Клітина - одиниця живого.
Історія вивчення клітини.

Опрацювати § стор.


2
6
Лупа. Мікроскоп.

Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
Опрацювати § стор.


3
7
Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.

Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
Опрацювати § стор.


4
8
Будова рослинної клітини.

Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
Опрацювати § стор.


5
9
Будова рослинної і тваринної клітини.
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.

Опрацювати § стор.


6
10
Надходження речовин у клітину.

Опрацювати § стор.


7
11
Утворення нових клітин.

Опрацювати § стор.


8
12
Ріст клітин.

Опрацювати § стор.


9
13
Основні положення клітинної теорії.


Опрацювати § стор.


10
14
Узагальнення вивченого по темі «Клітина»

Повторити матеріал теми


8

Тема 2. Одноклітинні організми.




1
15
Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Лабораторне дослідження3
Спостереження інфузорій.
Опрацювати § стор.


2
16
Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).

Опрацювати § стор.


3
17
Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Опрацювати § стор.


4
18
Дріжджі – одноклітинні гриби.

Опрацювати § стор.


5
19
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.
Роль бактерій у природі та значення в житті людини.

Опрацювати § стор.


6
20
Вольвокс - колоніальний організм.

Опрацювати § стор.


7
21
Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

Опрацювати § стор.


8
22
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі фільтри.

Опрацювати § стор.


р
23
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»

Повторити матеріал теми


20

Тема 3. Рослини




1
24
Рослина – живий організм.

Опрацювати § стор.


2
25
Фотосинтез як характерна особливість рослин.

Опрацювати § стор.


3
26
Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.

Опрацювати § стор.


4
27
Дихання рослин.

Опрацювати § стор.


5
28
Рухи рослин.

Дослідницький практикум
Дослідження процесу росту
вегетативних органів.
Опрацювати§ стор.


6
29
Будова рослини. Органи рослин.

Опрацювати § стор.


7
30
Клітини рослин. Тканини рослин.

Опрацювати § стор.


8
31
Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).
Лабораторне дослідження4
будова кореня;

Опрацювати § стор.


9
32
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1»
Контрольна робота №1

Повторити матеріал теми


10
33
Пагін. Його будова,
Лабораторні дослідження5,6
будова пагона;
будова бруньки;

Дослідницький практикум
Спостереження за розвитком пагона з бруньки.
Опрацювати§ стор.


11
34
основні функції (фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води, транспорт речовин).

Дослідницький практикум
Транспорт речовин по рослині.
Опрацювати§ стор.



р
35
Різноманітність та видозміни вегетативних органів.

Лабораторне дослідження7
будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви);
Опрацювати§ стор.


12
36
Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.


Дослідницький практикум
Вегетативне розмноження рослин.
Опрацювати§ стор.


13
37
Квітка - орган статевого розмноження.
Лабораторне дослідження8
будова квітки;
Опрацювати § стор.


14
38
Суцвіття.

Опрацювати § стор.


15
39
Запилення.

Опрацювати § стор.


16
40
Запліднення.


Опрацювати § стор.


17
41
Насінина.
Лабораторне
дослідження9
будова насінини;

Дослідницький практикум
Дослідження умов проростання насіння.
Опрацювати§ стор.


18
42
Плід, поширення плодів.
Лабораторне дослідження10
будова плода;
Опрацювати § стор.


19
43
Поняття про класифікацію рослин.

Опрацювати § стор.


20
44
Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти і комахи.
Рослини мандрівники.
Рослини хижаки.

Опрацювати § стор.


р
45
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2»

Повторити матеріал теми


12

Тема 4. Різноманітність рослин




1
46
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові).

Лабораторне дослідження11
Будова зелених нитчастих водоростей.
Опрацювати § стор.


2
47
Мохи.
Лабораторне дослідження12
Будова моху.
Опрацювати § стор.


3
48
Папороті, хвощі, плауни.
Лабораторне дослідження13
Будова папоротей.
Опрацювати § стор.


4
49
Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні рослини.

Опрацювати § стор.


5
50
Голонасінні.
Лабораторне
дослідження14
Будова голонасінних.
Опрацювати § стор.


6
51
Покритонасінні (Квіткові).

Опрацювати § стор.


7
52
Покритонасінні (Квіткові).

Опрацювати § стор.


8
53

Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Опрацювати § стор.


9
54
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). 
Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
Опрацювати § стор.


10
55
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.


Опрацювати § стор.


11
56
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини.


Опрацювати § стор.


12
57
Екскурсія
Різноманітність рослин свого краю.

Опрацювати § стор.


р
58
Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин»

Повторити матеріал теми


9

Тема 5. Гриби.




1
59
Особливості живлення грибів.

Опрацювати § стор.



2
60
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів.
Опрацювати § стор.


3
61

Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Опрацювати § стор.


4
62
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
Опрацювати § стор.


5
63
Розмноження та поширення грибів.

Опрацювати § стор.


6
64
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

Опрацювати § стор.


7
65
сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).

Опрацювати § стор.


8
66
Значення грибів у природі та житті людини.

Опрацювати § стор.


9
67
Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.

Опрацювати § стор.


1
68
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів

Повторити матеріал теми


2
69
Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів
Контрольна робота №2

Повторити матеріал теми


р
70
Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.

Немає коментарів:

Дописати коментар